Härlig dag
Imorse väckte älsklingen mig & vad gör jag då?! Jo skäller ut honom! Usch vad synd jag tyckte om honom efter en stund.. Jag trodde ju att klockan typ bara var 7.30 och inte 10.30! Jag, vilde & Kevin tog med andra ord en riktig lång sovmorgon! 

Klädde på mig, åt frukost med familjen och sen åkte vi hem till Linda och hennes familj. 😃 där grillades det korv till lunch, vi fick god fika, barnen hoppade studsmatt, badade i poolen, spelade, lekte & åt smultron!  😃 
Vi vuxna pratade om allt mellan himmel & jord. Hehe klockan fem styrde vi bilen hemmet igen, 3 sovande barn hela vägen hem var länge sen! Hehe
Har nu försökt att få Vilde att somna i ca 1 timme men det går banne mig inte! 😔 han sov middag alldeles för sent och jag ger mig inte, han ska sova nu!!  

Har er dag varit bra? 
Kram kram




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress