Lite sen sist
Sitter i soffan och myser med de två minsta sönerna, den äldsta sover som en stock i värmen! 
Usch denna natt var inget rolig, kunde inte ha fläkten på ifall jag inte skulle höra barnen vakna... Så legat och vridit och vänt på mig hela tiden! 
Grannen var över oxå en sväng så blev kaffe och en drink sen blev jag piggelin!! 
😂



Ska snart börja förbereda maten som vi ska ha idag, idag blir det sallad! Ska ut till mamma en sväng sen & ikväll iväg en sväng! Vill hålla mig borta om dagarna så älsklingen får sova. (Han jobbar natt) 

Vad har vi annars för oss? I söndags var vi på Adrians dop, det är barnens minsta kusin. 😃 


sen var jag och frugan ute och åt middag & tog flera glas vin/drinkar/champagne. 😂 var så trevligt! Tänker inte räkna ut pointsen på allt jag drack om jag säger så!! 😂 när vi skulle hem så funka inte mitt kort på spårvagnen så tog taxi hem, inte mig emot då jag inte riktigt klarar av spårvagnar när jag är berusad. (Åksjuk)
Hemma till halv ett, så blev inte jättesent! 
Dessa goda drinkar drack vi! 
 Och maten:


Jag & frugan:


Igår var vi hemma hos mamma, hon fyllde år igår så självklart ville vi fira henne! Vi gav henne biljetter till Rocka Billy in otur och barnen köpte en blomma till henne! 😃

Värmen är visst här för att stanna, läser att det regnar & åskar överallt men inte i norrpan! Så snälla skicka över lite hit! 😉 

Kram kram 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress