Torpet
God kväll på er! ❤️ hur har ni det? Jag kan inte klaga! Jobbat hela veckan, men har hittat på en hel del efter jobbet! Middag med Magnus & Anna 2 gånger, fika med frugan, fikat med Anneli. I fredags var älsklingen & barnen på power big meet i Västerås. 😃 i går åkte vi ut till torpet, där klippte vi gräs, grillade, badade, jagade en råtta i sängen & så badades det. (Inte jag) 😃 vi la Vilde vid halv åtta & sen spelade vi andra spel. 😃 

Idag åt vi frukost, städade & åkte hem
Till mina föräldrar. Där badade barnen, vi fikade och så lämnade vi Kevin där några timmar medan Alvin var på kalas & vi andra åkte och handlade paket till Kevin. 😃 om en vecka fyller min stora kille 10 år!! Shit,vart tog tiden vägen?! Hämtade Kevin och stannade på middag! Kom hem för ca 1 timme sen, har duschat barnen, kollat efter fästingar och nu ska jag sova!

Tack för en härlig helg. 
Kram kram 




Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress