Söndag
Ännu en vecka har passerat, hoppas ni har det bra! 

Denna vecka kan jag ge en kort resumé, mån-Tors jobbade jag. Barnen var lediga med älsklingen och i torsdags var de på frita/förskolan. I onsdags var vi även i parken och lekte med Robban & Katja & alla deras barn (eller några av dem). I onsdags var jag även inne på nya jobbet och hade planering hela dagen, riktigt skoj ska det bli!! I torsdags hade både jag & barnen midsommarfirande, de på frita/förskolan & jag på jobbet. Dans stod på schemat och så hade jag gjort tårta! 

I fredags var det midsommarafton, vi åkte till mina föräldrar och hade det mysigt. Vi fikade, åt lunch, dansa kring midsommarstången, grillade, spelade kubb, spelade fotbolls krocket, spelade brädspel och dansade! Klockan tolv var vi hemma igen. Jag valde att vara nykter då jag tycker att det är skönt att sova hemma och så behövdes det ingen alkohol för min del! 

I lördags handlade vi, tvättade, åkte och tog en kaffe hos mamma & pappa, pantade och barnen köpte bilar av dem pengarna. Väl hemma så grillade vi hamburgare och såg på film! 

Idag har älsklingen jobbat 7-19, så jag har städat, bakat bullar, tvättat resten av vad som var kvar, myst med barnen. Frida var här en sväng med sin brorsdotter, och så har jag registrerat bråvallabilljeten och tankat på med pengar så vi kan köpa mat & dricka när vi är där! 

Vi har det väldigt bra, är trött i nattmössan nu och ser fram emot denna vecka med en hel del roligheter!! 

Har er midsommar varit bra? 
Kram kram









Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress