Jobb
Idag har jag jobbat, är helt slut! Men vi hade det lugnt på jobbet så har hunnit med massor, som i vanliga fall inte hinns med. 

Igår var vi på barnkliniken, sköterskan var så himla bra! Hon tog ett pricktest på Vilde och det visade inget. Sen tog hon även ett stick i fingret så om en vecka ska jag ringa Vc och få reda på om vad det provet visade. Var ett glutenprov, så jag hoppas att det inte visar något heller! Vilde var så duktig, han var bara arg över att vi höll fast honom. Frågan är bara vad det kan vara med hans mage om inte detta prov visar något . Då är det upp till Vc om de vill fortsätta göra en utredning, men med det bemötande vi fått av dem så tror jag inte att de vill gå vidare med det. 

Väl hemma igen så hade posten kommit, vi har fått förskoleplats på solrosen! Det lönar sig att skälla ut hon som placerar barnen tydligen, när jag ringde och frågade så fanns det inga platser och nu helt plötsligt så fanns det plats. Är så in i bomben glad över detta! 

Vi har det bara bra nu, alla är friska och det var skönt att jobba idag, när jag kon hem så fixade jag tvätten & älsklingen lagade mat. Vi har ätit, tänt en massa ljus & Vilde sover. Imorgon bär det av till brorsan för att fira världens bästa Arvid & på söndag ska vi till tjällmo för att fira farfar som fyller år. En helg med en massa firande men det ska bli roligt. 

Kram kram 
Bjuder på en bild från min promenad jag tog på rasten idag. :-) 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress