Nervös
Jag har haft en riktigt bra dag idag, vilde har haft lite feber och vi har myst massor! Nu på em så hämtade Anna upp mig, vi åkte till maxi och tog en kaffe, fick då ett sms från älsklingen att det har kommit en bebis i släkten!! 😃 jag handlade loss till den lille och hoppas att vi ses i helgen! 

Frida kom och hämtade mig på maxi och vi åkte för att spela bingo, riktigt trevligt trots pensionärs varningen! 😜 

Har nu sett min serie och ska sova... 
Är sjukt nervös inför imorgon och har en klump i magen... Ska till barnkliniken imorgon och börja utredning på Vildes mage, hoppas de hittar felet men inte gluten tack!!! Förstår inte varför jag är nervös, detta är något vi har kämpat för! Men ändå... 😔

Annars har vi det bra, Kevin har börjat äta sin allergi medicin pga det varma vädret, men han mår bra! Tur att mediciner finns. Han håller på att göra nationella proven just nu i skolan och tycker det är roligt. 😃 
Alvin trivs så bra på skola och frita, han blir mest ledsen över att han inte får leka med någon varje dag, han förstår inte att det inte går varje dag, önskar jag kunde ha ett jobb som man tjänade bra men kunde jobba lite mera så man kan vara hemma och barnen får leka mera med kompisar. 

Nej ska försöka sova, håll tummarna för oss imorgon! 
Kram kram 


Agnetha

Hoppas du menade.....tjäna mer och jobba MINDRE :)

A

Ramlade in här av en händelse. Läser om din pojke och hans struliga mage :( känner igen allt. För vår kille visade det sig vara att han producerar för mycket magsyra. Vet inte hur mycket prover som togs, här ifrån till evigheten, suck! Han får nu äta Omeprazol och det funkar kanon. Bara en tanke och ett litet tips i all välmening. Lycka till och hoppas han blir fri från sina besvär.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress