Läggning
Har nu suttit här i Vildes rum i ca 25 minuter och han verkar inte vilja somna!! Har har två bra dagar, igår var jag & Kevin till lotten där vi hämtade rabarber, åkte till maxi där jag handlade lite och fick även med mig en ny bikini med mig hem! 😃 nu ska bara värmen komma oxå.... På kvällen kom Frida hit, hon hade gjort rabarberpaj, mums! 
Mina föräldrar kom även hit på lite paj & kaffe! 😃 vilde hade feber hela dagen och var inte alls pigg... 

Idag har Vilde varit feberfri hela dagen och det känns skönt! Vi drog till Maxi där älsklingen handlade kläder och så tog vi en lunch.  De har hästen från Harry Potter på Maxi, och shit det måste vi gå på i sommar! Måste bara fixa nån som kan ta Vilde under tiden, nån som har lust? 
Var även nere på babyproffsen för att se om vi kunde hitta en lite smidigare bilbarnstol till Vilde, men med dem priserna så näää vi har kvar våran! 
Hem igen, gjorde paj, vilde & jag sov, barnen bråkade osv. Åkte till mina föräldrar för att äta tacos med dem och sen lite paj & kaffe! 
Kom hem halv sju, duschade alla tre, klippte naglarna och nu sitter jag här! Funderar på att om han nån gång vill somna så ska jag unna mig ett bad! Somna nu då!!  

Har haft som sagt två helt bra dagar! Imorgon jobbar älsklingen natt så får se vad vi gör på dagen, skulle behöva klippas gräs på lotten... 

Kram kram 



Emma - Mamma till Theodor och bebis i magen

Kolla Jollyroom.se , där köpte vi Theodors bilbarnstol till rimligt pris :)
Kram

Farmor

När hade ni tänkt gå på Harry Potter. Vi kan ta Vilde om ni vill gå

Karin

Jag kan ta Vilde 😃

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress