Mys fredag
Hade poolen idag på jobbet så fick en massa gjort! Känns så skönt att avsluta veckan så! :-) 

Efter jobbet så var jag hos Simbi och klippte mig, hon reagerade på mitt hår,  det är i stort sätt helt dött så hon fixade till det så gott hon kunde! Är så nöjd!! 

Sen hämta älsklingen & barnen upp mig. Han lurade mig totalt! Skyllde på en sak och vi kom till stan. Väl där så berättade han att vi skulle äta ute, eftersom jag fyller år imorgon!! ❤️❤️ Sagt och gjort så åt vi ute, smakade himmelskt gott!! 




Vidare till maxi för att handla inför imorgon, sprang in till frisören och berättade om mitt hår och kom därifrån med en påse med massa produkter för just mitt hår. 😃 känns riktigt bra idag och jag kommer somna med ett stort leende ikväll!!! 

Kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress