Snart dags att gå
Sitter av den lilla tid jag har innan det är dags att gå till jobbet. Var ju nyss där känns det som! Jobbade 8.30-19 igår så jag är rätt mör nu! 

Helgen var superbra! I lördag var vi och firade lilla pappa, ett måste för mig! ❤️ Sedan var även min bror & hans barn där så barnen lekte och styrde. Fick prata med brorsan och det är alltid lika trevligt likaså mamma. Älskar er som bara den alla 3 (plus barn)! ❤️❤️❤️ 

På kvällen hände en otäck grej, en påverkas man kom hit och försökte ta sig in men jag mota ut honom, faan själv med 3 barn inte faan ska han in i mitt hem!!!!! Polis stod utanför så de grep honom för misshandel av nån polare. Skönt att han är borta! 

Söndagen var vi ute hos mamma & pappa igen för jag hade glömt en grej. Sen lämna jag Alvin på scouterna, handlade, hem med allt & sen var jag med Alvin en stund. 

På kvällen åt vi tacos & myste! 

Nä dags att gå & jobba... Men här fick ni en resumé över vår helg. En lugn (enligt mig) och skön helg! 

Kram kram


Agnetha

LUGN HELG, jag hade fått dåndimpen och kallat hem Conny från jobbet om någon försökte ta sej in hos oss. Skönt att det inte hände något med er. Du är en stark kvinna.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress