Helgen
Fullt upp i helgen med roligheter har vi haft! Igår åkte vi upp till min bror för att fira Wilma och hjälpa honom med diverse saker! Jag fixade gamla sandlådan & jämnade ut den så nu är det bara på med jord & gräsfrön så är det klart! Sen körde jag även in lite ved, såg allt detta som träning så det är ju positivt eller så har jag blivit träningsskadad! 😂😂 vi grillade & åt tårta. Barnen lekte som bara den! 😃 alltid lika roligt. På vägen hem fick vi bromsa flera gånger för djur men hem kom vi och djuren är kvar i skogen! 😂 





Idag har jag bakat kladdkakemuffins för vi skulle ha fått besök men det blev inställt så jag tar med dem till jobbet istället då jag har fika där imorgon! 😃 jag tänker INTE äta dem, har svullat tillräckligt nu och ändå inte gått över mina vb och inte nallat en enda points som man tjänar in på träning så känner mig grym just nu!! 
Kevin är hos en kompis & Alvin är på scouter. Jag & Vilde har sovit middag i soffan och ändå är jag så trött! Tror det är pga vädret! Men nu sitter jag på Friskis & Svettis och ska köra ett pass kl fyra! 😃 
Sen blir det hem och äta wook och ta en kaffe med Frida! 

Kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress