Lördag
Jaha, sitter här i soffan och är helt slut! Älsklingen jobbar denna helg & det funkar så länge han sover med mig om nätterna! 😉 idag vaknade barnen tidigt, vi åt frukost vid åtta, sen duscha jag, rensade min garderob och fick ta bort två påsar med kläder som är för stora! Efter det dammsög jag och sen drog vi till maxi en sväng. 😃 

Åkte och tog en kaffe hos mamma & pappa, sen lämnade jag av Alvin hos en kompis, Kevin hemma och så åkte jag & Vilde på kalas! Hans första barnkalas, var riktigt trevligt! Under tiden ringde Kevin flera gånger och hade tråkigt.. Till slut hade han ringt mamma så inatt sover han där! 😂 jösses vad det går undan när de själva börjar ringa och fråga!! Mig gör det absolut inget, han behöver lite egen mormor & morfar tid! 😃 

Vi har myst med pizza, godis & film. Men jag ska ta tag i kosten från och med imorgon. Har varit inne i en svacka några dagar nu och jag mår inte bättre av att fuska. Kroppen mår inget vidare av den gamla maten jag åt förut! Så imorgon blir det nyttig mat igen sen kanske en power Walk med vagnen. Ska köra afro på torsdag igen, funderar på att köra yoga med. Nån som testat yoga? Hur var det? 

Kram kram


Susanne

JÖSSES VAD DU HAR GÅTT NER I VIKT !!!
Ett stort grattis =) Visst är det skönt ? Jag hatar att frysa men va f*n gör det när ma får må bra igen ! Ett stort grattis och jag är super stolt över dig !! <3<3<3<3<3<3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress