En skit lördag
Usch för denna dag, vill bara gå och lägga mig och vakna inorgon igen! Barnen är fruktansvärda, det spelar ingen roll vad vi säger eller vad vi gör så skriker, tjurar eller bråkar dem! 😢 blir så ledsen på detta! 

Vi åkte till ikano huset en sväng det var bara tjat hela tiden, sen in på Ikea och där började kaoset! En jävla massa folk, vi hungriga men kö ända it i barnavdelningen så näää! Där tjura Kevin ihop och ville sticka ifrån oss! 
Väl hemma igen lagade jag mat & vi åt. Barnen är fortfarande väldigt tjuriga och jag känner mig helt uppgiven! Vad ska jag göra? Jag ska vara själv med barnen hela kvällen, natten och imorgon! 😔vad gör jag för fel? Är det fel att säga nej till allting som de vill ha? Jag anser att de inte alltid behöver få saker, man uppskattar inte vad man får då.. 

Usch nä ska dra nått gammalt över mig! 
Kram kram
Visar en bild på vildes tapet


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress