Nattning
Auster just och nattar Vilde, han vill att man ska sitta hos honom tills han somnar. 😃 
Usch mĂ„r sĂ„dĂ€r, helt uppsvĂ€lld och lite illamĂ„ende, har unnat mig fika idag och en mĂ€ngd kaffe och det Ă€r inte bra. Kaffe Ă€r inge fel pĂ„ men fikat... Var gudomligt gott men usch vad uppsvĂ€lld jag blev!! 

Har idag först trĂ€ffat Jos & Adrian, vi tog en fika (jag en kaffe & sirapskaka) sen hem la Vilde för att sedan dea ivĂ€g pĂ„ ett Me and i party hos Jaana. Var jĂ€ttekul att fĂ„ trĂ€ffa sĂ„ mĂ„nga man kĂ€nner, provade klĂ€der och gissa en sak?! Jag provade ett par brallor i storlek M, de var för stora!! 🙈 hjĂ€lp! Jag small?? NÀÀÀ du skojar!! Men nĂ€ dĂ„ de var för stora sĂ„ jag köpte inte nĂ„tt. Dels för att vi ska ev ivĂ€g och shoppa i veckan och sĂ„ ska jag ha ett eget sĂ„nt party i oktober! 😃

Hem igen, Ă„t mat & sen har barnen duschat, Anna var pĂ„ en kaffe och nu lĂ€gger jag Vilde. 

Har haft Ă€ndĂ„ en bra dag trots uppsvĂ€lld mage & lite illamĂ„ende. Men som sagt jag vet ju varför! SĂ„ nĂ€sta gĂ„ng blir det nog en frukt istĂ€llet. Vi (jag & Vilde) Ă€ter kopiöst mycket frukt! FĂ„r köpa ny varannan dag typ men Ă€r ju sĂ„ gott!! 

Kram kram 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress