Slappardag
Vilde vakna runt halv nio igår kväll och bara grät och skrek aj, efter ca 1 timme så somna han om i vår säng men imorse och under dagen har han haft feber. :-( så jag jobbade till kvart i tolv, sen vabbade jag resten av dagen. Imorgon ska jag vabba hela dagen. 

Det har inte hänt så mycket här sen senaste inlägget... Var barnvakt åt min brors barn förra fredagen till lördag. Vi åt hamburgare, såg på gladiatorerna & myste sen sov de. På lördagen var vi i lekparken, gick till affären och köpte glass, hem och de minsta sov medan de andra lekte vidare! På kvällen åkte vi ut till mina föräldrar, då grillade vi. Gott gott! 😃 

I söndags var vi i skogen en sväng,  hittade inga kantareller men skönt ändå att komma ut! Tog en kaffe hos mamma, släppte av Kevin på scouterna, åkte och röstade och sen åkte vi till Hults Bruk för att se vad Tomas gör om dagarna! Riktigt trevligt var det, och jag fick träffa min fruga! 😃 
Hämtade Kevin, sen åkte jag och tränade. Väl hemma igen åt jag tacos (de andra åt innan mig) och jag fick ju prova på de nya tacobröden som ser ut som korgar. Väldigt goda men för små och svåra att äta! 

Sen har veckan bara skenat iväg, i måndags hade jag & Alvin en mammakväll, han fick klippa sig. Sen i tisdags var Kevin på gitarren & sen åt vi på paus, Alvin hade fotbollen. 
Frugan kom förbi en sväng på kaffe på kvällen. 😃 

Igår jobbade jag till 18, sen blev det att åka & träna. 😃 

Idag har jag jobbat, sen vabb, under dagen har jag tagit tag i tvättberget vi hade! Nu är det nästan tomt! 👍

Kram kram








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress