Snart hemresa
Dessa två veckor har gått fort fram, vi har upplevt så mycket! Bland annat magic kindom, Hollywood studios, Seaworld & vattenpark. Allt detta gjorde vi i Orlando, det var så häftigt! Sen var vi även på Hard rock och jävlar vilken god mat! Har shoppat & ätit gott. Har även varit i en alligator park, där fick barnen (de två stora) sitta på en alligator! Vilde var för liten annars hade han oxå fått sitta. Såg även när de matade krokodilerna & alligatorerna. Har fått en massa kläder av sheri & så har jag även shoppat en hel del kläder till mig själv. Barnen har fått skor, leksaker & kläder. 

Nu sitter vi och vöntar på att äta lunch & sen tyvärr åka till flygplatsen, vill verkligen inte hem men jag är inte gjord av pengar utan jobbet kallar på mig hemma & skola för barnen. 

Har varit så jävla underbart, visst barnen bråkat & tjatat men det får man ju räkna med! Ska åka tillbaka hit inom en snar framtid för jag älskar verkligen både familjen och miljön här! 
Kram kram


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress