Väntar
Sitter och väntar på besök, nämligen mina föräldrar & min bror ska komma hit på middag idag! 😃 

Har varit hemma i 3 dagar nu, jobbat i 2 och vill inget mer än att åka tillbaka till värmen & sällskapet! Tänk om man var ekonomisk oberoende då skulle jag åka varje lov! 😂 

Igår kväll kom Frida & Tomas, vi fikade, kollade på kort och snackade. Firade även Frida då hon fyller på söndag. 😃 
Gick och la oss typ elva och jag vaknade med ett ryck idag kl 11!! Upp, tog en dusch och så har jag inte gjort nått mera. Mellan 12-14 skulle de komma så får se när de dyker upp! Ska bli skoj att träffa alla igen!😃

Javisst ja, i onsdags när vi skulle hämta vårt bagage så fanns alla väskor men inte vår vagn! Efter många samtal så har vi nu fått hem vår vagn och vilde är så glad igen!😂 

Kram kram 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress