Dan före julafton
Jobbade först idag, inga barn på jobbet så har städat & fixat åt mina kollegor. Min sista dag på denna arbetsplats, efter julledigheten går jag tillbaka till min gamla arbetsplats, kommer bli kanon men kommer sakna barnen! 
Detta är ett val jag själv har gjort och ångrar verkligen inte det! 

Efter jobbet så drog jag & barnen till skogs. Nämligen till kolmårdstomten! Har aldrig varit där, har pratat om det så många år men nu var det dags! Var jättemysigt där med alla små hus som de hade byggt upp & trevligt för barnen. Vilde var väldigt reserverad och ville inte gå till tomten utan stod på behagligt avstånd och tittade på honom. 

Efter tomten åkte vi till donken för att äta, åt där och hade det mysigt! Sen åkte vi till affären och köpte lite mys, nu hemma & söva barn och ser på Bingolotto! 
Imorgon är det julafton, hoppas ni får en bra jul! 

God jul önskar jag er mina läsare. 






Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress