Godmorgon i stugorna
Sitter och väntar på att få gå och jobba, börjar klockan sex idag så jag har öppningen. Denna vecka sprang oxå iväg i rasande fart, nästan skrämmande hur fort det går!! 
I måndags efter jobbet var vi och köpte julklappar, eller bröderna fick köpa till varandra. Var en spännande upplevelse med en trött Vilde med sig! 😂
Tisdagen kom och ridning & gitarr stod på schemat. Alvin fick en ny häst, så himla mysig med envis! Kanske lite för lik Alvin?! 😂

Onsdags var jag på jultallrik med jobbet, var väldigt trevligt att träffa så många som man känner igen, men maten kan jag inte hurra för! 

Torsdag dags för bingo! Alltså måste berätta nått sjukt, det är 15 spel och jag vann nog faan 8 av dem! Alltså det var pinsamt tillslut!! Jag vann ju en massa julmat och en stor tomte osv så jag är jättenöjd men jag får nog faan aldrig mer komma tillbaka!! 😂😂

Snart dags att gå till jobbet och ikväll ska jag på glöggkväll! Mycket nu i december!

Kram kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress