Ligger här..
Ligger här i sängen och kan inte somna om, men snart ändå upp så passar på att kolla lite på instagram & fejan! 😃 har haft några jobbiga dagar med jobb, hämta barn, skjutsa till aktiviteter & sen bakat till lördag. Men nu vänder det igen när älsklingen hoppar på natten! 😃😃

I tisdags bakade jag två olika sorters drömmar, nämligen en sort med citron och den andra sorten hade jag i ca 1/2 burk nutella & sen en liten påse med hackade hasselnötter. Jisses säger jag bara!! Det vart en sån bra kombo, riktigt smakade gudomligt i munnen! ✌️😃 


Igår bakade jag kolakakor/sirapskakor men de blev lite misslyckade men ack så goda! 😃 så Alvin ville inte att jag skulle slänga dem utan vi har dem på lördag! 😉 
Inorgon ska jag göra citronkakor, de är riktigt goda & så ikväll vet jag inte om jag ska baka nått eller lägga fokus på städning! 
Snart har jag en 8 åring hemma, Gud vad tiden går fort!!! 🙈 i Augusti kommer jag ha en 11 åring, 8 åring & en 3 åring! Shit säger jag bara, får nästan panik!! 
Nej upp & klä på mig, kanske ska passa på & äta frukost hemma så jag inte går över mina points idag! 

Ha en bra dag alla därute! 
Kram kram 💋
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress