Min helg
Denna helg har gått i rasande fart, har jag vilat? Nä men skrattat så mycket så har träningsvärk i skrattmusklerna!! 😂😂
Igår var vi först hos Jaana, där fick vi fika & sen busa barnen! Alltid lika trevligt att ses! ❤️ Sen hem och la Vilde för att sova middag, då passa jag och älsklingen på att mysa. Vi låg i sängen och pratade om allt mellan himmel & jord. Älskar verkligen den där karln! ❤️ Han är verkligen mitt allt (förutom barnen). 
Farmor & farfar kom & hämtade barnen och vi drog till Frida. Sen drog min älskling vidare till jobbet. 
Vi bakade, lagade mat, diskade, spelade med kort, skrattade så man höll på att kissa på sig osv! Anna var oxå med och denna kväll var så perfekt!! 😃😃 jag är lite emot att lämna bort barnen för att själv hitta på något roligt men jag behövde detta! Bara vara Carro för en kväll liksom. 
Somnade kl 05.00 ca, och klockan ringde nio.. Hm, mitt huvud ville inte hänga med men en kopp te, gjorde mig iordning och fick lite i magen så var jag en ny person igen! 😃 sen drog vi iväg på en cirkel, var första gången och väldigt inspirerande och rolig. Nu är jag helt slut, försöker lägga Vilde men han busar mest! 

Har er helg varit bra? 



Kram kram 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress