Onsdag
En ny vecka och jag är så trött! Men bara denna dag går så är det bara två jobbdagar kvar innan jag får njuta lite av ledigheten! 

Stod plus på vågen imorse, bara 0,4 men ändå ett jävla plus! Jag får skylla mig själv som låter mig unna av livets goda & farliga bakverk, mat & godis! Men nu jävlar är det slut med det! Ska unna mig på lördag då vi ska till bror, funderar på soppa på fredag så jag kan unna mig lite på kvällen. 😃 

Kaos på jobbet, många sjuka, mycket barn och knappt några vikarier men det är ju februari så är inte förvånad. Längtar till sista mars, då jävlar ska jag slänga ut jobbet från skallen i två veckor & bara njuta av livet som mamma, fru & Carro. 😃👍
Berättar lite längre fram vad vi ska göra, vill inte att barnen ska råka kliva in på min soda och se vad som ska ske, det ska ju bli en överraskning! Men de flesta vet vad vi ska göra och jag hoppas att ni håller tyst om det och inte pratar vidare. 

Nej, kanske ska ta & jobba lite. Ikväll blir det bingo igen! Jippie
Kram kram 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress