Helgen
Sitter på jobbet & skriver till dig! Här är det som vanligt, lite att göra då det är många som gått på sommarlov! Men styr & grejar lite ihop med mina kollegor! 😃 

Helgen var kanon! Var på dop i lördags, min kusin döpte sin dotter. 😃 sen handlade vi till kevins födelsedag & så lite annat! Grillade med mina svärföräldrar på kvällen, spelade spel & hade det skoj! 

Söndagen var fint väder så röjde som ett as i trädgården medan mina föräldrar & älsklingen tvätta altanen, trappen & bordet. Vilken skillnad!! 😃 
Lagade mat, gick en tur i skogen & så bada barnen. 

Igår köpte jag sandaler åt Kevin, tvätta & styrde hemma. Idag blir det hem tidigt då jag öppna imorse, då ska jag ta hand om tvätt & städ innan min fruga kommer till mig! 😘 

Kram kram


Denna bild som kommer nu har Gisela tagit på mig & älsklingen på Johans student för några veckor sen, är så underbart fin!!! 😍


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress