Förkyld
Fick världens förkylning i söndags, som tur är har jag orkat med jobbet & vilat mycket på kvällarna så just nu är det inte så farligt! Bara lite hosta... 

2,5 arbetsdagar kvar, shit vad jag längtar!!! Om 1 vecka är vi i varmare breddgrader och slipper denna jävla kyla! 😃😃
På fredag släpper vi bomben för barnen,hehe  ska filma allting har jag tänkt mig! Att få se deras miner!!! 🙈🙈 
Annars i helgen blir det att packa, städa, fixa, dona osv osv! Måste vara fint på måndag kväll för att jag ska kunna koppla av och bara njuta! 

Ikväll blir det dock lugnt igen, är kaos på jobbet (som vanligt) och inga vikarier.. Vart är vikarierna när man behöver dem?! 

Jag hoppas på att kunna blogga nått när jag är iväg men vi får se! 

Massa pussar & kramar till er alla! ❤️


Anonym

Men ja fyller ju snart och ja hörde att ni skulle till värmen, så ja skulle bara säga att min storlek är M ;P Hihi:D

Gisela

Ja fyller ju snart och ja hörde att ni skulle till värmen så ja tänkte bara säga att jag har storlek M ;P Hihi :D

Gisela

Ja fyller ju snart och ja hörde att ni skulle till värmen så ja tänkte bara säga att jag har storlek M ;P Hihi :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress