Helg
Denna helgen har verkligen varit lugn, vilde fick feber i torsdags kväll så har varit hemma med honom. Igår åkte älsklingen & de stora barnen på kalas hos farmor & farfar och sen till lilla Adrian som hade fyllt 1 år. Jag och vilde myste, sov, åt mat och bara myste. 

Idag var tanken att vi skulle åka och fira barnens kusin men de ligger oxå sjuka så blev en hemmadag idag oxå. Åkte iväg och köpte en hårtrimmer så nu är barnen klippta, så himla fina de blev! 
Vilde ligger och sover middag medan de andra två spelar, älsklingen letar hyrbil och jag bara slappar! Ikväll blir det att städa av lite då Frida kommer och är barnvakt till barnen hela em och kvällen. Jag har möte på jobbet imorgon kväll så därför kan jag inte vara hemma, så vi har tur att Frida kan ta barnen! 😃 

Igår tog älsklingen hem resväskorna och Gud vad jag längtar nu, bara två veckor kvar innan vi drar! 
Berättar för barnen helgen innan vi åker så de vet ingenting än, så tyst på er till dem! 😂 

Kram kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress