Jobb
Sitter just nu på jobbet, är igentligen en djävulsdag men jag sitter med ett leende på mina läppar för jag vet att det är bara idag sen ledig i 16 dagar! 😃😃

Imorgon flyger vi, har aldrig flugit och är så jävla nervös eller inte! Jag känner mig inte nervös men kan inte sova så då måste jag ju vara nervös eller?! 

Barnen var glada över att de skulle få berätta för fröken & kompisarna idag att de ska iväg. Däremot tycker jag att det var sjukt mycket läxor de fick!! Alvin går i 1 klass, 9 sidor matte & 12 sidor svenska, läsläxa, engelska och No!  
Kevin fick 9 sidor matte & sen 5 sidor engelska, och då har han tagit hem under veckan. 
Jaja, nu är det ju gjort så faan säger jag bara om de skickar hem ännu mer! 

Igår städade jag klart & tvättade. Ska tvätta 1 maskin till ikväll & sen bara dammsuga av en gång ikväll, vattna blommorna! Sen var Frida & Tomas en sväng, fikade och pratade. Kommer sakna dig vännen!! ❤️ 

Nej kanske skulle jobba lite... 4,5 timme kvar till semester!!! 😘 

Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress