Länge sen
Nu är det sjukt länge sen jag bloggade, så ska skriva av mig lite tänkte jag. Förra lördagen sova barnen hos farmor och farfar, vi själva hade fest här hemma. Vi har aldrig haft fest förut så det var på tiden! Vi hade teamat filmmaskerad, och det var väldigt roligt att planera vilka vi skulle vara, gärna ett par i en film som alla skulle känna igen oxå. =) Men vi bestämde rätt fort vilka vi skulle vara och det blev Blues Brothers, det var sånna kläder vi hade hemma och inte behövdes kompleteras så mycket av. 
 
Gästerna kom och det var: Linda, Linda, Frida; Tomas, Micke, Katja och Robban. Lite senare på natten kom även grannen över med hennes karl och vän. Så roligt hade vi!! Vi spelade spel, snackade, och bara var hade det allmänt trevligt. Gick inte och la mig förrens närmare halv tre på natten! 
Då jag inte vet om jag får lägga ut bilder på gästerna så väljer jag att bara lägga upp bilder på mig och älsklingen. =)
 
Kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress