Helg
Så skönt med lite ledigt! 😃 har precis gått en pw med älsklingen & Vilde i vagnen sen frukost som bestod av gröt & en kaffe! Efter frukosten tog jag en skön dusch & ni bara slappar vi! 😃 

I torsdags var vi lediga, eller inte älsklingen men vi andra. Var till lotten en sväng sen gjorde jag en rabarberpaj & åkte till svärmor! Vi fikade, åt mat och pratade en massa. Riktigt trevligt var det. 😃 
Igår jobbade jag, hade öppningen och tog lite komp och gick hemtidigare. Städade hela em & tvättade, fixade tacos & sen slappa jag i soffan till Frida & Tomas kom en sväng när älsklingen hade slutat jobba. 😃 vi pratade & firade en del saker!  😃 

Idag blir det att bara ta det lugnt, är så trött! Ska grilla i em, ska bli sååå gott!! Grillat är det godaste vi vet, iallafall jag & älsklingen. 😃 

Ha en bra lördag! 
Kram kram
Dagens jag! 


En groupie, 4/5 är med den 5 låg & sov! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress