Vad är det som händer??
Jag borde vara överlycklig, glad för att ha kämpat som ett svin över min kropp, min familj osv.. Men näää känner mig bara allmänt ledsen & nere! Varför??!! Jag borde ju vara jättenöjd med allt men känner bara tvärtom, är det en vårdepp jag har fått eller vad fasiken har hänt? 

Varit hemma & vabbat med Alvin i 2 dagar men nu är han tillbaka till skolan & jag på jobbet. Hade hellre legat i soffan & sett på tv... Men jag vet inte, har sökt en ny tjänst men vet inte om jag vill sluta härifrån! Allt är bara skit just nu känns det som, och så fort jag säger nej till någon så får jag tillbaka:"Har det hänt nått?" Varför ska jag inte kunna få säga nej för? Jag har börjat säga nej mer & mer för att jag av olika orsaker inte orkat eller inte känner för att ses, och mina vänner ska inte ta illa upp om jag säger nej till dem! Jag är ändå inget roligt sällskap just då! 

Ser fram emot nästa vecka, då händer det grejer kan jag lova! Men uppdaterar på måndag om vad som sker! 

Puss på er! 


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress