Underbara dag
Styrde bilen mot Fjugesta imorse efter en lång frukost med barnen. Väl framme så tog jag & bror en kaffe sen har vi varit ute i stort sätt hela dagen. Vi gick en sväng i skogen, hittade svamp och gullungen till Wilma tjata om att hon ville ha kantarellpaj! 😂😂 vet inte om hon fick det utav min bror sen men jag plockade lite svamp åt henne iallafall! Var skönt i skogen & de tre minsta barnen åt massor med blåbär, de var sådär härligt blåa om både mun & tunga! ❤️ 
Vi åt pizza & sen fortsatte barnen att leka ute, jag & bror pratade en hel del om kost & träning. Tack vare honom så känner jag mig mer inspirerad än på länge! Ska försöka ge mig ut i spåret igen och jag SKA klara att springa hela snart! Ska även cykla & fortsätta med plankan. Inom en månad ska jag klara av plankan 5 min, är ni med?! 
Kosten ska jag oxå ta tag i, ska banne mig ner de sista 10 kg nu och gärna till jul. Då har jag ett normalt BMI & förhoppningsvis bättre kondition. Kanske stora krav på mig själv men måste ha nått att sträva efter. 

Bilfärden hem gick bra & nu har vi myst till filmen Home. Blödig som jag är så tjuter jag till varenda film! 😂😂 

Såg förresten en räv idag nästan uppe hos brorsan & sen har jag sett en massa grodor! Förra helgen när vi plocka svamp i tjällmo såg vi 3 stycken älgar på Gärdet, det är inte vanligt att man ser sånt längre! Bjuder på en bild från förra helgen då mobilen fick ligga i väskan i dag! 

Kram kram


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress