Stolt
Är så sjukt stolt över mig själv! Hehe japp jag skryter men det måste man väll få höra nån gång?! Jag & Alvin var ute på en Pw/sprang nästan 6 km och få gick vi högst 1,5 km! Hade bra tempo och allt flöt på så bra. Kunde till och med prata med Alvin samtidigt, det var länge sen jag kunde springa & prata samtidigt! Jag har som mål att kunna springa 1 mil sen men tar det i etapper för är sjukt nöjd att jag klara så långt som jag gjorde idag och få hat jag inte sprungit på 2 veckor! 
Har sim mål att gå/springa 1 mil i veckan & göra 150 sit ups i veckan, men med vabbandet så har jag inte kommit ut så var idag jag var ute och sprang, blev nästan 6 km så ska ut imorgon igen och gå ihop 4 km så jag klarar mitt mål! Men jag har gjort 200 sit ups denna vecka, älskar min pilatesboll och har skön träningsvärk i magen! 😃
Nä nu ska ni få slippa mitt skryt och njut av denna lördag! 

Puss & kram


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress