Årtet 2015
Min årsresume....
Januari:
I januari firade jag & älsklingen 10 år som gifta! =) Barnen rev även pepparkakshuset!
 
Februari: En massa kalas, nland annat för Alvin men även för Olle. Vi hade även maskeradfest här hemma och jag & älsklingen var Blues Brothers. =)En riktig roligt fest var det!
 
 
Mars: I mars fyllde nästa födelsedagsbarn år, nämligen Arvid! Sedan klippte vi alla barnen efter vi hade berättat vår stora överaskning, nämligen att vi skulle ut och resa till Florida! Siste mars var det dags för hela familjen att åka iväg!
 
April:
De två första veckorna var vi i varma Florida, där hade vi det sjukt mysigt, vi åt gott, såg en massa och bara njöt!
Väl tillbaka i kalla sverige så var vi vid vår kolonilott.
 
Maj:
Nu började vi smida planer igen, vi var och tittade på en sommarstuga och vi fastnade för den, var med i budgivningen och vann den!
Alvin spelade fotbollscuper och vi var med och hejjade på honom! Kevin hade gitarrframträdande som vi var med på, både hela familjen, farmor & farfar och simon & Sheri var med och såg på honom.
 
Juni:
Vi fick äntligen tillträde till vår stuga, där var vi hela helgerna och bara njöt. Dock var det sjukt mycket mygg & knott och en hel del regn så midsommar firades inomhus!
Juli: Vilde slutade med blöja, Kevin fyllde år och vi var på Kolmården. =) Många dagar vid vår stuga där vi bara njöt av att bada, grilla, smida planer och bara umgås med varandra.
Augusti:
Vi hade semester ihop för en gångs skull, vi röjde i trädgården på landet, jag, Anna & Magnus var ute och sprang i mördarbackarna, vi var på Busfabriken och så fyllde vår lilla kille 3 år.
September: Jag åkte till Tällberg över en helg med trevliga människor. =) Jag & mamma tog oss en roadtrip över en helg och Alvin började rida.
Oktober:
Jag blev sjuk i 2 veckor, var sjukt jobbigt!! Vi gjorde om i vårt sovrum så det blev vitt istället för grått.
November:
Jag fyllde år, fick så himla fina presenter. =) Skulle haft tjejkväll men sjuk Vilde så blev inte av... Alvin fortsätter att rida och blir bara duktigare för varje gång.  Vi var ute vid landet och sågade ner lite träd, tog bort massa löv.
 
December:
Decembermånad gick i full fart, Alvin fick börja rida själv utan att jag håller i "kopplet". Vi bakar pepparkakor ihop med Anna och hennes barn, julpyntat, lucia för alla barnen. och jag avslutade min tjänst på Paviljongens förskola. Var på en massa julmarknader, och där var endast Alvin intresserad av att rida. Vi var och hälsade på hos tomten!
Julbord med mamma, pappa, älsklingen och min fina bror!Julafton och nyåret kom och gick!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress