Livet
Livet är så himla underbart just nu, jag känner mig sprudlande glad & full av energi. 😃

Helgen var det jag behövde, tanka energi både från jobb, vara med familjen & få njuta av solen! 
I lördags kom mina svärföräldrar hit, vi bjöd på grillade hamburgare, såg filmen Grease och efter åt vi milkshake. 😋


Igår var vi till Ikea med mamma & pappa, sen var vi på en marknad.. Var inget att ha förutom ett stånd där de sålde rocka Billy kläder, köpte mig en tröja. Tyvärr var det inte många finbilar som var där.. Efteråt åkte vi och tog en fika hos mina föräldrar, njöt i solen!! 

Idag var det jobb igen, dagen gick i rasande fart och vi fick mycket gjort inför hösten! Vet att vi inte ska tänka på hösten nu, men snart är det semestertider och så blir ingenting gjort! Så bäst att passa på!! Nu ikväll har min fruga varit här, var länge sen sist som vi sågs såhär så det var riktigt trevligt!!

Kram kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress