Så jävla underbart
Är det inte underbart?! Jag menar solen som äntligen kom! Jag bara älskar den, sitta och bara jäsa i solen med en kaffe eller jobba i trädgården på landet. 
Var på landet i torsdags och jobbade som svin där, köpte 15 säckar jord och fick ner i våra pallkragar, så nu har vi satt allt som vi ville. Ska bara kompletteras med blommor i olika krukor, köpa tomatplantor & chili som ska vara i lådor på boväggen. 😃
Har haft sjukstuga här så blir galen, men ändå tagit tillvara på solen och varit på landet! Jag åkte på öroninflammation, vilde spydde, Alvin feber & Kevin feber + pollen. Men nu mår vi alla bra igen det enda är kevins pollen som håller på, han snorar som faan men annars mår han bra! Är glad över att det finns medicin! 

Ska visa er hur det blev på landet. 😃




Igår var jag och de två minsta barnen och handlade, sedan tvätta vi lite, åkte till Linköping och där färgade jag ögonfransar & bryn. Så nöjd!!
Hemma igen åt vi tacos, myste och bara var liksom. 

Före

Efter

Snacka om stoooor skillnad!!

Ikväll får vi gäster, ska grilla & ha det trevligt! 
Väntar på att älsklingen ska vakna så vi kan åka till landet!!

Puss & kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress