Sandvik & helgen
Tänkte jag skulle berätta för er om Sandvik & helgen. 
I torsdags morse kom barnens farmor för att vara barnvakt, var stängt på Vildes förskola. Vi hade planeringsdagar genom jobbet och vi åkte till Sandvik. 
Under dagen jobbade vi på bra med det vi skulle göra med paus för lunch & fika.
På kvällen fick jag helkroppsmassage och det var såå skönt samtidigt som jag hade sjukt mycket muskelknutor överallt!! Vi träffades i Jaana & päivis rum där vi drack lite gott innan middagen! Hehe fnittriga och varma gick vi till middagen, var sjukt god mat! 


Kvällen kom och jag & Jaana hade slagit vad om vem som var störst badkruka, jag banga inte så hoppade i vattnet utan att blinka! Kallt som faan!! 



Dagen efter åt vi frukostbuffé, sen jobbade vi på! Tog en promenad i skogen, var sjukt mysigt. Sen åkte vi hemmåt. 


Lördagen spenderades hoa mina föräldrar där vi byggde deras kök, det gick väldigt smidigt att bygga jag hjälpte till med lådorna. 

Blir sååå snyggt!!!

Söndagen spenderades på landet, planterade ut en ros som älsklingen hade fått när han fyllde, tog hand om en hög som monstret fick "äta" upp och sen bus med barnen! 



En underbar helg! 
Kram kram 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress