Jul, nyår & början på nya året

Julen har varit och det var helt underbart, julafton hos oss då bror och mina föräldrar kom. Juldagen åkte vi till Tjällmo för att fira jul med älsklingens sida & sen drog vi upp till brorsan. Annandagen spenderades hos bror och hans barn. 😃


Nyåret var vi hos min bror, vi åt gott, drack gott & smällde raketer! 

Vi har varit en sväng till tropicariet, barnen älskade det och är så roligt att se att de tyckte det var så roligt! Själv hatar jag ormar & min fobi för dem blev inte bättre om jag säger så! 
Snön har även kommit, har blivit att vi har hängt i pulkabacken en hel del & barne har så sjukt roligt!

Jag har börjat ta tag i kost & vikt igen. Denna vecka har jag tränat 3 gånger, lite lagom på en vecka och vågen visade -1,7kg imorse! Är sjukt taggad igen & träningen är bara roligt! 

Jag och älsklingen firade 14 år i mellandagarna, vi fixade barnvakt & först blev det bio och sedan blev det restaurangbesök på Pinchos! Var sjukt gott! 😋
Kram kram 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress