Midsommarhelgen

Då var denna midsommar oxå slut... vi har firat hemma hos mina föräldrar, vi åt först lunch och sedan spelade vi Möllky och sen gick ner till midsommarstången där vi dansade! 

På kvällen grillade vi, pratade,lyssnade på musik och hade många härliga skratt! 

Regnet öste ner på kvällen men det stoppade inte oss från att åka till vår stuga! 
När barnen var lagda så tände jag massor med ljus och så blev det en öl på farstukvisten medan regnet smattrade mot plåttaket! 

Sov så gott i stugan och på morgonen myste vi lite! Sen efter frukosten så åkte jag och hämtade Gisela, vi handlade och sen åkte vi ut till landet för att ta gravidbilder! Riktigt roligt var det att få fotografera, många skratt blev det! Vi fikade och då självklart på en av mina favoriter...chokladbiskvier! 😋 innan vi åkte hem så grillade vi, shit vad gott det var! 

Idag blir en tvätt och plock dag tror jag! 
Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress