En slapp söndag
Som rubriken lyder så har jag inte gjort mycket idag och det känns riktigt skönt! 
Jag & barnen var ute i trädgården och plockade kastanjer på förmiddagen och så fick jag en idé att de kunde ju lägga dem i min stora lykta vid ytterdörren för det kanske skulle bli fint..... barnen hade en annan tanke, nämligen att fylla lyktan så mycket som möjligt! 😬😆
(null)
Sen kom mamma & pappa hit en sväng så vi fikade och pratade en stund innan de åkte hem igen. ❤️

Jag har legat mest och läst idag och det känns underbart att jag ändå får den ro i kroppen som krävs att jag ska sätta mig med en bok! Lagade lasange till middag & Robban kom hit och åt och efteråt hade vi tv mys! 😍
(null)

(null)

(null)

(null)
Lite bilder som har hänt under dagen! 

Kram & godnatt på er! 🙂
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress