Tisdag
Dagen igår bara regnade bort, var så tråkigt väder och jag var konstant trött! Dagen idag är det mest mulet, men har ändå haft en väldigt bra dag! 
 
Gick upp, gjorde frulle, skickade iväg Kevin till skolan, slängde ihop en rabarberpaj och sen gjorde iordning mig och de andra två barnen. Halv tio stod vi utanför Alvins blivande klassrum, han var lite tveksam idag till att jag skulle gå och det förstår jag eftersom han var sjuk förra veckan då de skulle hälsa på. Men det hade gått  jättebra! 😃👍 
Under tiden som Alvin var där så tog jag en fika med Anneli på ICAs café i eneby centrum! Mysigt är det där och vi kommer nog fika där ofta om jag känner mig och barnen rätt! 😉
 
Hem, älsklingen fixade mat och de åt. Linda kom över en snabbis och vi tog en kaffe. Nu sover Vilde och jag tar det lilla lugna. Fick hem bekräftelsen idag att Vilde har sökt fsk plats, dock hade de skrivit fel! Men ringde och ändrade på det på en gång! 😃 
 
vad gör ni en dag som denna? 
Kram kram 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress