Påsken
Fyra dagar bara sprang förbi känns det som men vi har gjort en massa roligt. 
I torsdags kväll gick älsklingen på bio med Fridas man, Frida kom till mig och barnen så vi såg på Sune och hade det mysigt med barnen. 

I fredags var vi hos älsklingens föräldrar i Laggartorp, vi åt lunch, fikade och aå tog vi en skön promenad. 😃 

I lördags gjorde jag mig fin och så åkte vi till mamma & pappa. Där var även min bror och hans barn. Vi åt påskmat, fikade på det jag hade bakat. Nämligen morotscupcakes och jordgubbstårta. 😋
Barnen fick påskpresenter och lekte en massa med sina kusiner. Jag njöt mest i solen! 





Igår var hela familjen på bio, var premiär för Vilde och det gick riktigt bra! Var så mysigt att vi kunde göra nått ihop, blir ju annars att vi har delat upp oss då vi känt att vilde har varit för liten. 
Sen kom Frida & Tomas hit, vi grillade, drack gott & spelade spel. Hittade tre prickar på vildes rygg och japp det är vattkoppor! 

Idag har jag & de stora barnen varit & handlat paket till älsklingen som fyller år om 1 vecka. Vi har tänkt att vi ska fira honom i helgen så säg till om ni kommer. 😃 sen har jag bakat bullar & skorpor från bakboxen, själv tyckte jag inte om det jag bakade men barnen tyckte om det. Jag har även tvättat upp allt som var och plockat lite. Vilde har varit pigg imellanåt, och då varit som en tornado till att vända på en hand och han blev slö. Febern kommer av & till hela tiden och prickarna blir bara fler och fler. Blir att vabba denna vecka. 
Kram kram 





Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress