Länge sen....
Är så sjukt länge sen jag skrev här, över ett år till och med! Vad har hänt?! Jo det har hänt alldeles för mycket...jag gick in i väggen förra hösten, men är nu tillbaka till arbetslivet. 🙂
Jag bor i en egen lägenhet, trivs jättebra och barnen tar det bra! 
Hm, det var väll lite vad som har hänt...

Idag vet jag inte vad jag och barnen ska hitta på, se om de kommer med några idéer! 🙂
Igår hade vi tacomys med hela familjen efter en jobbdag & sen handling.. jag unnade mig en micro igår! 😅 var mycket för att barnen ska kunna värma mellis och jag slänga in en matlåda när jag inte har dem... 
men iallafall, vi åt tacos...sen hade vi filmmys och så sov Robban över hos mig 🙂 
En underbar fredagkväll enligt mig! 
(null)
Ni får bara en bild på min snygga micro! 😂

Jag har även börjat baka för att ha lite extra klirr i kassan... så är det nån som vill beställa bullar så hojta (ca 50 bullar för 300kr) men hämtas hos mig! 😅
(null)

Nej nu blir det hopp in i dusch & sen äta frulle! 

Kram kram 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress