Uppiffning
Nej, våran morgon slutade inte så lungt som jag trodde den skulle göra! Utan jag och Alvin åkte till Hageby för att köpa en massa grejer på apoteket åt Kevin, sen var vi inne en sväng på Gallerix där jag köpte grejer till skolan. Sen vidare till Babyland för att köpa dörrstopp (alla våra dörrstopp har barnen haft sönder) sen köpte jag även en potta till Alvin som han kan ha på den stora toaletten. Sen åkte vi till City gross för att inhandla grejer till middagen, hittade även regnställ för 100 kr så det fick det bli! sen handlade jag ett nytt munstycke till dammsugaren. Hm, där började jag känna av att jag mådde inte så bra men vi åkte vidare till Plantagen för att köpa ljung till våran balkong.
Ville piffa upp något här hemma när vi alla är typ sjuka. Till och med Alvin har börjat snora nu så blääääää säger jag bara!!
Här kommer lite bilder på våra fina blommor!!

                                     
Innan
                                     
Efter! =)
                                     
Vill bara visa mina fina rosor som har sätt ut såhär hela sommaren! =)
                                    
Tessan

tjusigt =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress