Tisdag
Idag vaknade Alvin redan vid halv sju, vi låg och myste fram till klockan åtta då kevin kom in till oss.Då gick vi upp för att äta lite frukost och klä på oss. Sedan storstädade jag hela lägenheten, när jag var klar med det så slängde jag mig i duschen typ 5 min max. När jag kommer ut så har barnen vänt upp och ner på precis allt i sitt rum!! Snacka om att jag blev såå arg, tog några djupa andetag klädde på mig för att sedan börja städa i deras rum för andra gången!! Efter ett tag så gav Kevin med sig och började hjälpa till, men det tog en bra stund. När vi blev klara med det så satte vi oss och myste i soffan, klockan var runt halv elva.. då somnar Alvin! Var ju bara att lägga honom i hanses säng, och precis då ringer det på dörren!! Hanna, Wilma och Wincent kom och hälsade på, vi fikade och pratade en massa. Alvin vaknade inte förrens klockan tolv. Skönt att han sov en längre stund eftersom han är förskyld kände jag. Vi spelade Gitar Heros och sedan käkade vi Mac Donalds mat här hemma, det var en hit! =) Mamma och pappa kom förbi med ett par coola gardiner till barnens rum, tack snälla!! När Hanna och barnen hade åkt hem, så kom Karin och hämtade mig och Kevin. Vi åkte till stallet och så fick Kevin hjälpa till att borsta och även rida, den stora hästen tyckte han var otäck att sitta på men han ledde henne hela tiden. Gick superbra!! Sen så fick han även rida en lite häst, och då var han sååå nöjd. Mammas pojke!! hehe
Vi har även nu ikväll satt upp barnens våningssäng, de hade väldigt svårt att koppla av och somna men efter en stund gick det. =) Tack för ännu en bra dag.
Här kommer en bild på kaoset imorse!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress