Jag är utmanad av Johanna

Aha, nu ska man skriva lite om sig själv då.. hahah har blivit utmanad av Johanna. =)
Det går till såhär:
Du ska härmed lägga in bilder som lyder under dessa rubriker. Utmana sedan 4 av dina vänner. Skriv en kommentar på deras bloggar om att de har blivit utmanade och att info finns på din blogg! Go for it:


1. Dig själv som lyckligast:

    

Lite svårt detta, men det första kortet är när Kevin är ca 5 timmar gamal, det andra är när han leker ute. Det tredje kortet är Alvin bara ca nån månad gamal och det fjärde kortet är när vi är på badhuset. =)
Som ni förstår så är det mina barn som gör mig lycklig, men även min älskling!

2. Dig själv och din närmaste vän.



Där måste jag svara Johanna, hon är världens snällaste, gulligaste person! Detta är en väldigt svår fråga, för jag har många vänner men det är svrårt att välja.

3. Den du senast fick sms av.



Min älskling, sms mig och frågade hur det var med oss precis nyss!! Heheh

4. En människa som du önskar var hos dej nu.

Min farmor, har inget kort inlagt här men det kanske komer sen...

5. Ett ställe som du saknar.



Högliden! Bodde där i 3 år, och jag har nog aldrig trivts så bra som där!!

6. Dig själv full.
Hahah, det har jag inget kort inlagt men ska fixa det.. lovar det!!

7. Tre bilder på dig själv.

  

Första bilden är mitt bröllop 2005, andra kortet är sommaren 2006 och den trejde bilden är sommaren 2007.


8. En gammal bild på dig och din kompis.


Det har jag inte heller. men det kommer att komma!!


Detta var superskoj så ni som vill göra detta så är det bara att ni sätter fart. hahahha

Johanna

KUL att du hängde på :)

MEN, såå fina ord jag fick! Blir verkligen glad & rörd! Jag hoppas, tror & vet att du oxå vet att DU är en kanon, toppen, super bra vän du oxå!!!

Puss på näsan!

Carro

Jdå, vännen!! Jag vet det. heheh

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress