Lekfika

Känner att jag hinner inte att blogga, så just därför vill jag veta vilka som läser denna blogg ifall jag ska fortsätta eller inte!!

Idag har jag storstädat, bakat och pluggat sen hämtade jag barnen. Gick hem och myste.  Sen klockan tre så kom alla fikamorsor med sina barn, vi lekte, käkade mellis/fikade och snackade en massa skit!!  Det var supertrevligt, den sista gick hem kvart över fem och då började jag och barnen städa deras rum. När Robban kom hem så stack jag och Kevin till stan, vi gick till biblioteket för att hämta ut en hel bunt med böcker till mig och sen köpte vi en farsdagspresent till Robban. Vi handlade även mat med oss hem, Kevin fick Mc Donalds, Alvin somnade av trötthet innan vi kom hem så han fick ingen middag. Tur att han hade ätit bra på dagis och ätit bra mellanmål! Så imorrn när han vaknar så blir det välling för hans del. =) Jag och Robban åt en varsin sallad. Kevin åt upp allt o nu sover han!! =)
Imorrn och på fredag ska jag jobba på min praktikplats, blev så glad när de ringde och frågade om jag hade lust att hoppa in och vika!  Jag ska jobba 7.15-15 bägge dagarna så barnen får långa dagar, men det är ju snart helg.
Kram från oss!!

Tessan

okej, men då vet jag. aa han fick den tidigare, resten av paketet var från mej som var en sen bröllopspresent.

Jag läser din blogg =D

Susanne Arvidsson

Hej gumman ..

Okey, det var ju synd att du skall ev. lägga av att blogga.

Jag läser din blogg dagligen.

Tycker att det är mycket intressant att läsa vad du har upplevt och dina tankar.

Kram Syster din...

Jenny

hej gumman...

jag läser din blogg varje dag :-)

Tycker det är kul o läsa andras när man själv bloggar...

Kram

mormor kerstin

klart du ska fortsätta o blogga kul att se alla kort på barnen.kram

jag läser också din blogg, det vet du vännen!

Emma

Jag försöker oxå hinna med att titta in å läsa bloggen några gånger i veckan - så fortsätt blogga ;)



Kul att du fick hoppa in och vika, bättre betyg kan man ju inte få av praktikplatsen! Vilken termin går du nu?



Kram å trevlig helg!

Kerstin

Carro!



Jag läse din blogg någon gång i veckan men lämnar väldigt SÄLLAN någon kommentar..... Men jag vill att du fortsätter...



kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress