Hmmmm
Jadu det har ju gått ett tag igen innan jag bloggar.. men det är så jäkla mycket just nu och jag har inte hunnit helt enkelt!
I yisdags hade vi seminarie i svenskan, läraren blev mycket nöjd o sen på em hade vi seminarie på en annan uppgift. Det gick sådär men jag tror jag klarar det. =)
I onsdags hade vi textilslöjd, var sååå roligt!! Jag fick en massa tips och ideer om hur man trycker på tröjor osv. Har gjort ett örngott med en massa stämplar på. =)
I fredags skulle jag och barnen gått till skogen med Fia & Wilma men det var ju så jädrans kallt så därför så stannade vi kvar hos Fia och fikade istället!  Var riktigt trevligt att bara umgås och prata. När jag kom hem så hade Robban storstädat lägenheten, till och med dammat! =)
Inatt så blev Kevin dålig han hostade nästan konstant och jag hörde att det var halsen som tog stryk. Idag har han viskat fram alla ord i stort sätt, han har ingen röst kvar men han har inte hostat lika mycket. Alvin har blivit rejält förskyld men han var oxå pigg idag, så därför åkte vi till Putte och Lisa. Lisa fyllde 20 år igår, grattis än en gång!! Så vi var hos dem och fikade. Fick en jättegod smörgåstårta och kladdkaka, det var roligt att se hur stor Arvid hade blivit och även Rambo. =)
Vi gick en promenad och barnen tyckte det var jätteroligt, vart ju nästan skoge eftersom det ligger ju mitt ute i skogen hahah. =)
Tack för en underbar dag!!!


                                      
                                      
                                    
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress