Busfabriken och kalas
Idag har det varit en fartfylld dag och jag är helt slut!! Dagen började med lite bompa och sitta vid datorn sen så fick vi fart och halv elva började jag skrapa rutorna på bilen för att åka till Busfabriken. Frida och hennes systers två döttrar var med och tog hand om mina barn, de var superduktiga!! Jag lekte oxå lite och sen när vi skulle åka hem så fanns inte Kevins nya fina tröja som han fick i julklapp kvar.. någon tyckte väll att den var fin och tog med sig den hem. Faaan vad arg jag var!!!! Men ringde till en supersnäll mamma som genast sa att han skulle ha en ny likadan (var liksom hans favorittröja) så iväg till Maxi och där låg det en enda kvar på hyllan, men det var rätt storlek!!! Gissa om Kevin blev glad igen. =) Sen köpte jag strumpbyxor och sen åkte vi hemmåt.

Väl hemma så packade vi Kevins väska och så åkte vi till Rejmyre för att fira Niclas som fyller år idag. Fick god mat och tårta och så pratade vi en hel del. Hade det superskoj, men aajjjj mitt huvud... hehe ni som vet fattar vad jag menar!! =) Sen sa vi hej då till Kevin som ska sova hos Tove inatt och åkte hemmåt. Nu sover Alvin i vår säng, det bestämde han redan imorse och eftersom det är bara han hemma så får han det. Själv är jag så himla trött och ska oxå snart gå och sova. Tack för en underbar dag!!

Imorrn bär det av till Laggartorp för att fira nyåret, vad ska ni andra göra??
kram från mig.
Syster

Hejsan =)



Skoj att ni skall vara med agge & Conny =)

vi skall vara hemma och ta det lugnt .. får se om det kommer någon hem till oss =)



Gott nytt år på er =))

Kram

Syster

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress