Sooool =)

Gisses vad vårkänslorna sätts in när solen lyser såhär och man hör droppet från snön som smälter. =) Mera sol säger jag bara.. är trött på denna vinter nu.
Imorse så tog vi bilen till förskolan och efter att ha lämnat barnen åkte vi ner till färgaffären för att välja ut tapeter till nya lägenheten. Det blev en stor besvikelse och de tapeter vi valde kändes sådär.. men det blir blått i hallen, svart fondvägg i vardagsrum med en grå tapet övrigt. Sen blir det en blå tapet i ungarnas rum med stjärnor och sen minns jag inte mera. Det kändes inge vidare om jag ska vara ärlig.. jag som hade en bild innan hur allt skulle se ut bara rasade när jag såg hur fula enkla tapeter det fanns att välja mellan. Mycket går i vitt men det vill vi inte ha för vi är inga ljusa personer varken jag eller älsklingen. Så det blir en färklick överallt och den som tycker att det kommer se gräsligt ut de får helt enkelt tycka det, det är vi som ska bo där och folk behöver inte bry sig då. Är inte sur idag, det kanske låter som det utan är extremt trött och hungrig. Älsklingen har två kompisar här och de sitter i köket så jag vill inte gå dit och störa när de sitter där.. hm en macka hade varit gott. Klockan tre ska vi hämta busfröna igen och då är det även drop in fika vilket jag ser väldigt mycket fram emot. =)
Ikväll blir en lugn kväll med en massa mys bara, känner att jag inte orkar med mera. Imorrn ska jag ha vfu igen vilket ska bli riktigt skoj och sen på fredag ska vi besikta bilen och handla inför helgen. =) Helgen är inget inplanerat utan det blir lugnt om ingen ringer och bjuder in oss på nått. =)
Kram från mig.

Karin

Jag vet...det är nästan alltid asfula tapeter o välja mellan.

Nu är jag ju en ljus person hehe, fast gillar färg också:)

Det blir nog säkert finfint!

kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress