Lördagmorgon

Jaha nu har helgen börjat på riktigt. =) Igårkväll myste vi med barnen och åt en massa gott. Idag blir det lite lugnare, tror att älsklignen gick och la sig sent så han sover fortfarande.. jag är jädrans hungrig om jag säger så!! Så idag blir det frukost/lunch samtidigt, blir att göra iordning ägg och springa ner till bageriet för att handla färska frallor. Älskar lördagar!! Sen funderade älsklingen på att vi skulle gå på loppis idag så varför inte? Måste handla idag oxå... har inte lust med det men tror Alvin blir ledsen om mjölken är slut. hihi Älsklingen ska jobba natt så jag blir själv då, eller inte själv för ungarna är ju hemma med sover. Ev så kommer Frida hit och håller mig sällskap, funderar på om man skulle göra tacos eller handla pizza och sen se på någon bra film. Funderar på att köpa lite vin till kvällen, är sugen på ett glas. Gisses vilken vindrickare jag håller på att bli!! =) Tror att denna dag kan bli riktigt rolig. Önskar alla en trevlig lördag. För er som undrar så ska jag fixa bloggen men har  inte haft varken tid eller lust men det kommer, lovar!!

Hanna

Är det efter umgänge med mig som du lärt dig dricka vin?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress