Kväll o trött
Inte vanligt att jag bloggar två gånger på en dag, men det bjuder jag på nu. =) Har haft en bra dag på jobbet, dock lite barn o det relaterar till att jag blir rastlös då jag är van vid att det är fullt upp! Jag fick även prova på att ryta ifrån o jag mår verkligen inte bra av det... hatar konflikter och jag står för att jag är konflikträdd. Men när jag vet att jag inte har gjort något fel så ryter jag ifrån o säger vad jag tycker. Så det löste sig till det bästa till slut. =) Hade en superbra vikarie idag, är så glad över att vi fick denna vikarie hela veckan, o det hör inte till vanligheterna!
Hade även medarbetarsamtal med chefen idag, behöver öva på mycket men det beror på min konflikträdsla ( den funkar inte att vara rädd då det står i läroplanen att vi måste ta upp sånna saker...) sedan är jag så nyutbildad så allt går att öva. Men jag fick mycket positivt oxå, chefen åt även mellanmål med oss så då fick hon se allt detta som vi har skrikit om sedan i augusti. =) Men får vi någon hjälp? Nääää, jävla kommun kan ta sig i arslet med sina pengar!!
Nog om jobb, får ju inte uttala mig om det igentligen men nu har jag inte nämnt någon så därför är det nog ok...
Hade kvällsmöte idag igen, gick jävligt bra och både jag & kollegan var taggade över att max 1 timme skulle vi sitta och det gjorde vi. =)
Väl hemma så käkade jag lite, vet inte vad det är, men är hungrig hela tiden men kan liksom inte äta.... jaja, det går väll över!!
Har haft en rejäl dejt med tvättstugan ikväll oxå, hatar att inte ha någon tvättmaskin i lägenheten! O jämt uppbokat i tvättstugan, blir ju massa tvätt ju! Tur att jag är ledig 2 dagar, hinner tvätta allt då. Men lite roligheter ska jag o barnen hitta på iallafall. =)
Puss & kram från mig.
Bjuder på en väldigt trött Carro, men faan vad roligt jag hade det i stockholm där bilden togs. =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress