Grattis älskade trollunge
Idag för 2 år sedan låg jag och myste med vårt tredje lilla mirakel, våran lilla Vilde! ❤️ Efter att ha gått över 10 dagar så satte de igång mig och efter exakt 2 timmar så var du ute! Du har haft bråttom sen dess med allt! 😃 satt tidigt, kröp tidigt & gick väldigt tidigt! Det enda som du inte har haft bråttom med men som kommer mer och mer är språket! Idag väckte jag dig vid halv sex, mötte upp mamma som tog dig till förskolan eftersom jag hade öppning och det hade gått superbra! 

Efter att hämtat hem barnen så fick du paket, och vad glad du var! Har haft besök hela eftermiddagen och nu ikväll somna du med ett leende! ❤️ 

Jag kan inte förklara hur mycket jag/vi älskar dig, det är en ära att få vara mamma till dig! Det gör ont i mitt hjärta när du är ledsen och jag är glad när du är glad! Jag älskar dig så otroligt mycket min lilla trollunge! ❤️








Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress